[ad_1]
مitسسات عالی فنی (ITS): CGIL و FLC کاملاً مخالف اصلاحات هستند که بخشی از سیستم آموزش ملی را خصوصی می کند
رم ، 23 ژوئن – با تسریع ناگهانی پارلمان در مورد سازماندهی مجدد آموزش عالی فنی و آموزش در ارتباط با مفاد PNRR ، در 17 ژوئن 2021 ، کمیته هفتم اتاق نمایندگان متن اصلی را با عنوان: مأموریت و سازمان سیستم آموزش عالی فنی و آموزش در اجرای برنامه ملی بازیابی و پایداری “.
در یادداشت مشترک ، Cgil Nazionale و FLC CGIL برخی از مقررات مندرج در متن را به ویژه جدی تشخیص دادند و به شدت مخالف “خصوصی سازی نهایی بخشی از سیستم آموزش ملی” بودند. در واقع ، در این یادداشت آمده است: «دوره های آموزش عالی بالاتر اساساً مربوط به شرکت هایی است که در واقع موضوع اصلی مرجع سیستم می شوند. با لغو قانون اساسی تمرکز قدرت پیش بینی شده است صفحه آدرس و در هیئت اجرایی و معرفی مدیر اداری. کارمندان ITS به صورت قراردادی و فقط در درصد کمی از م instسسه فرماندهی به کار خود ادامه خواهند داد. “
“سپس ، یادداشت ادامه می یابد ، نقشی که برای اتحادیه ها ارائه می شود کاملاً باقی مانده است. یک هماهنگی ملی در حال راه اندازی است ، با وزارتخانه ها ، کنفرانس مناطق ، INDIRE ، نمایندگان انجمن های تجاری در سطح ملی ، نماینده ترین انجمن های م higherسسات فنی عالی ، اما شرکای اجتماعی اینگونه نیستند.
“علاوه بر این ، دیپلم آموزش عالی فنی سطح دوم ، با توجه به متن تهیه شده توسط کمیسیون VII ، یک صلاحیت برای دسترسی به مسابقات برای معلم فنی – عملی است. برای اولین بار ، CGIL و FLC تأکید می کنند ، صلاحیت پذیرش در مسابقات مدارس دولتی توسط یک نهاد خصوصی صادر می شود.
“آنچه در پیش است اصلاحاتی است که بخشی از سیستم آموزش ملی را از محیط عمومی خارج می کند. به همین دلیل است که ما می خواهیم با وزارت آموزش و پرورش و پارلمان گفتگویی را آغاز کنیم تا در دوره آموزش عالی فنی ، با هدف تقویت بعد ملی و حاکمیت عمومی ، ارتباط نزدیک با سیاست های تحقیقاتی کشور ، تغییر اساسی ایجاد شود توسعه و نوآوری در این زمینه ، نتیجه گیری CGIL و FLC CGIL ، ما در ارائه ایده ها و پیشنهادات کوتاهی نخواهیم کرد. “
نسخه قابل چاپ
متصل
[ad_2]