اسناد عملیاتی مورد تأیید استانها

[ad_1]

با خیال راحت به مدرسه برگردید. Lamorguese: نتیجه کار ارزشمند در زمینه هماهنگی بخشداران

استانها اسناد عملیاتی را به دنبال کار جدولهای هماهنگی حمل و نقل مدارس در همه استانها با هدف از سرگیری آموزش حضوری در 7 ژانویه تصویب کردند. فرمانداران همچنین مصوبه وزیر بهداشت در 24 دسامبر سال 2020 را در نظر گرفتند ، که محدود به دوره 7-15 ژانویه ، حضور در کلاس را به 50 درصد کاهش می دهد.

“همه بخشداران برای هماهنگی مجدد تدریس در حضور ، از 7 ژانویه ، هماهنگی های ارزشمندی انجام داده اند. این یک عملیات پیچیده بود که امکان شناسایی راه حلهای متمایز در سطح سرزمین را با گذشت زمان و ترکیب نیازهای دنیای مدارس با منابع فوق العاده اختصاص یافته به بخش حمل و نقل امکان پذیر ساخت. ” “یک بار دیگر ،” وی اضافه کرد ، “شبکه استانها توانسته است مدلهای سازمانی مشترکی را تعریف کند ، نتیجه یک تقابل سازنده بین همه بازیگران در جدولها ، پیوندی بین سطوح مختلف ملی و ارضی دولت ، به منظور باز کردن ایمن کلاسها.” دانش آموزان در آغاز سال جدید “.

حتی وزیر آموزش و پرورش لوسیا آزولینا “ابراز رضایت بسیار از نتیجه” کرد. وی توضیح داد: “در عرض چند روز ، جداول نگهداری شده توسط پیشوایان این امکان را فراهم می آورد تا اقدامات مشخص ، قلمرو به قلمرو ، و بلافاصله شروع به كار كند.” تلاشی تیمی برای افتخار. فقط به نفع دانشجویان است. “

پائولا د میشلی ، وزیر زیرساخت و حمل و نقل ، گفت: “ما برای 7 ژانویه آماده خواهیم بود ،” زیرا تعهد همه به حداکثر رسیده بود ، و من از بسیاری از بخشداران برای تعریف مدلهای سازمانی سرزمینی با قابلیت ترکیب انعطاف پذیری مناسب و شنیدن نیازهای محلی تشکر می کنم. ” . به لطف این هماهنگی ، مدرسه با ایمنی بیشتر برای حمل و نقل محلی و سازماندهی مجدد برنامه ها دوباره ایمن تر آغاز می شود. با بستن آن یکی از دردناک ترین انتخابات پیش روی دولت ، کار همه و همکاری های نهادی به ما امکان می دهد تا مجدداً آن را باز کنیم.

وزیر امور مناطق فرانچسکو بوکا تأکید کرد که “اولویت دولت بازگشت دانش آموزان دبیرستانی به کلاس در 7 ژانویه است. وی افزود ، در هفته های اخیر ، کار در همه مناطق منطقه ای برای پیوند دادن سطوح مختلف نهادی برای اطمینان از همه خدمات عمومی ، از امنیت محلی آغاز شده است. بخشداران یک کار هماهنگی عالی با مناطق ، شهرداریها و استانها انجام داده اند و امروز برنامه های عملیاتی آماده اجرا هستند. مدرسه یک مسئولیت جمعی است ، اگر با همکاری وفادارانه مداوم بین تمام سطوح سازمانی همراه باشد ، ما برنده آن خواهیم شد. “

اسناد عملیاتی بخشدار ، با شرکت کنندگان در جدولهای هماهنگی ، مناسبترین راه حلها ، منطقه به قلمرو ، با هدف تعیین شده توسط dPCM 3 دسامبر 2020 ، برای بازگشت در حضور 75 درصد از جمعیت دانش آموز ، توافق شد. به ویژه با توجه به بخش مدارس ، راه حل هایی که به روشی متغیر نیز کالیبره شده اند ، موارد زیر را ارائه می دهند: انعطاف پذیری هنگام ورود (به عنوان مثال 7.45-8.00 ؛ 9.30-9.45) بیان فعالیتهای تعلیمی برای 6 روز ، با تکرار در روز شنبه ، به نوبه خود. کاهش “درس” به 45/50 دقیقه و در نتیجه تک تک دروس. در مورد بخش حمل و نقل ، منابع مالی برای تأمین هزینه های خدمات اضافی برای ارتقا سیستم حمل و نقل از نظر وسایل نقلیه و مسافت پیموده شده فراهم شده است که مربوط به درصد فوق الذکر 75٪ (بیش از 300 میلیون یورو) است. همچنین ، بر اساس توافق نامه مصوب 23 دسامبر سال گذشته در کنفرانس واحد سند “دستورالعمل های اطمینان از توسعه مناسب سال تحصیلی 2020-2021” ، اسناد عملیاتی بخش “تأیید خدمات مالی اضافی لازم و واجد شرایط” ”توسط وزارت زیرساخت و ترانسپورت.

تصمیمات ارائه شده در جداول هماهنگی برای اجرای مصوبه وزیر بهداشت در 24 دسامبر مورد بررسی قرار گرفت ، که محدود به دوره 7 ژانویه تا 15 ژانویه 2021 ، هدف بازگشت به تدریس حضوری را به 50 درصد کاهش داد. به طور خاص ، تصمیم انتخاب شده برای ایجاد افتراق در زمان ورود و خروج از مدارس مربوطه در مناطق آبروزو ، کالابریا ، کامپانیا (به استثنای استان بنونتو ، که ورود یک شیفت را اعلام کرد) ، Friuli Venezia Giulia (به جز از استان گوریزیا ، که ورود خود را در یک شیفت اعلام می کند) ، لاتزیو ، لیگوریا ، لومباردی ، پولیا ، توسکانی (به استثنای استان لوکا ، که اکنون فقط انعطاف پذیری ورود را فراهم می کند). در مورد بهبود سیستم حمل و نقل عمومی محلی ، در مناطق فوق الذکر ، خدمات اضافی ارائه شده در اسناد استان ، با پارامتر 75٪ جمعیت دانش آموز آسیب دیده ، در هر صورت از 7 ژانویه عملیاتی می شوند. این نیز با توجه به اینکه فاصله زمانی پیش بینی شده در آیین نامه نیز توسط مناطق به عنوان یک دوره مفید برای ارزیابی تأثیر اقدامات اتخاذ شده در نظر گرفته می شود (اصطلاحاً “آزمون استرس”).

نواحی باسیلیکاتا ، امیلیا رومانیا ، مولیسه ، ساردینیا (به استثنای استان کالیاری که فقط برای دبیرستان ها از شیفت ورود مضاعف پشتیبانی می کند) و ونتو (به استثنای دبیرستان ها) سازمان مدرسه را بر اساس یک تغییر ورود (استان Treviso) تأیید کرده اند که انتخاب شیفت های ورودی برای ورود و خروج مضاعف را تأیید کنید). همچنین برای این مناطق ، خدمات اضافی طبق دستورالعمل های مندرج در اسناد عملیاتی ، به استثنای کاهش جزئی که می تواند با نمایندگان بخش حمل و نقل منطقه ای توافق شود ، اجرا خواهد شد.

در مناطق مارکه ، پیمونت ، سیسیل و امبریا. جایی که براساس سند عملیاتی استان ، بین زمان ورود و خروج تمایز قائل شد ، م componentلفه مدرسه ترجیح داد ورود را به طور موقت در یک شیفت بازیابی کند ، با توجه به اینکه نرخ قبلا برای دو شیفت اول ارائه شده بود ، در حال حاضر با 50٪ مطابقت دارد از جمعیت دانش آموز آسیب دیده همچنین برای این مناطق ، خدمات اضافی طبق دستورالعمل های مندرج در اسناد عملیاتی بخشدار استفاده می شود ، به استثنای تخفیف های جزئی که می تواند با نمایندگان بخش حمل و نقل منطقه ای توافق شود.

همچنین ، با توجه به تخصص ویژه ای در استان های خودمختار ترنتو و بولزانو ، روش های خودمختاری برای از سرگیری فعالیت های مدرسه در حضور ایجاد شده است ، اما ، موارد مهمی در رابطه با رابطه بین بخش های مربوطه ایجاد نمی کند.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *